Tänkte dra en snabbspolning av förra veckan.
2011-10-10 - 22:50:46

Måndag - Inget.

Tisdag - Jag fyllde år, hell yeah? Jobbade till 20:15, sen blev det Retro med Evve, hennes "kompis", Robin, Alexandra, Emilie och Micke! Vi såg Djurgården förlora men sen såg vi även AIK vända från att leda med 7-2 till att sedan förlora med 7-8 efter straffar. Va det kul? Ja.
Lite salongsberusad, som jag blir på typ två öl, började vi röra oss hem!

Jag avslutade kvällen med ett trevligt samtal med Nathalie, vi kom fram till att jag är en riktig "Badgirl", precis som Mark in da maddafakking park. Med betoning på maddafakking.

Vi asgarvade en hel del, högläsning av SMS kan vara kul!

Onsdag - Jobbade till 20:15, sen mötte jag upp Nathalie och Malin på Snaps! Vi skulle ta en öl, det gick lite sådär.
Jag och Nathalie vandrade runt Medis vid tre för att hitta nattbussen, slutade med en taxi till Solna.
Vi lärde oss mycket den kvällen, bland annat: Balansbrädan är fett sann. Laxa. Gamla gubbar drogar dig inte med rohypnol, stammiskort gör det billigt, man bangar alltid på Stuvsta när klockan är 03:00, jag lärde Malin varför Zlatan har en krokig näsa (någon har slattann, säg det på Skånska och det blir kul). Speedflirt är en kul grej. Det var en bra kväll, jag mådde som jag förtjänade på Torsdagen, men inte lika dåligt som Nathalie.

Torsdagen - Jag mådde skit.
Fredagen - Jag låg hemma och hade en "ta hand om mig själv-dag"

Lördagen - Bytte staven i tungan, kollade hockey på Retro, skämde ut mig och drack öl.
Söndag - Fick infektion i tungan och bytte stav tillbaka, pratade även med min bästa barndomsvän Nathalie som fått flyget från Grekland inställt!

Det va väl i princip hela veckan skulle jag tro. Va en ganska lugn helg, inget laxande för min del inte!
Jag skulle kunna bjuda på bilder, men den enda bilden jag har är egentligen en på mig och Nathalie från i Onsdags, och den är inte vacker.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det här inlägget kommer jag kunna läsa om och om igen, bara för att det var så jävulskt kul! Snaps imorgon? Muhahaha

2011-10-11 @ 23:03:57
URL: http://nathaliethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback