Hej bloggen.
2011-10-28 - 17:29:11

Efter en del klagomål av lilla Nathalie får jag lov att uppdatera, inte för att jag faller för trycket utan för att jag är trött på tjatet. Haha! Hursomhelst har jag inte gjort ett piss den senaste veckan.. I slutet på förra veckan fick jag hosta, vilket i Tisdags ledde till sån sjuk halsfluss att jag fick åka till Närakuten, smärta.

Men det börjar bli bättre, jag kan prata igen. Det firade jag igår genom att prata lite med Nathalie, det va det roligaste jag fått höra på hela veckan! Tjejen fick TOTALT psykbryt när dom inte visade målen från AIK-matchen på sporten. Jag tror ingen kan ana hur kul det va.

Utöver det har jag denna vecka sett nära fyra säsonger av One Tree Hill. Normalt? Svar nej.
Nu ska jag se klart ett avsnitt till, sen ska jag blogga mer.

Kanske ska ringa psyk-Nathalie och ta ett litet snack med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback