Dagens minihat.
2011-10-13 - 22:56:07

Okej, nu va det dags igen. Jag är på ganska bra humör idag så blir bara ett halvsurt inlägg.

Idag hatar jag min katt.

Hon är dum i huvudet, hon jamar.. HELA tiden.
Och inte på något gulligt "titta på mig jag är söt" sätt, utan typ..
"Hej jag är en kåt slyna, sätt på mig."

Dag som natt, hela tiden. MJAUUUU. Jag BRYR mig inte. Jag vill sova och se på TV i lugn och ro.
Inte ens när man sitter på toa får man va ifred från detta konstanta mjauande.

Nej. Då ska hon följa med in på toa, sitta på golvet och sitta där.

Give me some privacy.. Vi bor i en etta, visst att hon är liten men come on.
Hon behöver liksom inte ligga på mitt ansikte när jag sover.

Om jag har försökt säga det här till henne? Ja, men lyssnar hon?
Nej, hon tittar upp, ser dum ut och säger "mjau".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback