Dagens (helgens) hat.
2011-10-10 - 23:12:46

Tänkte att jag skulle hata lite, istället för "Dissa" som alla "Fashionbloggar" kör tänkte jag köra hat.

Något jag hatar, praktexemplar i Lördags, först kommer en dam och ber om pengar.
Nej? Varför ska jag ge henne pengar? Jag jobbar som alla andra och betalar skatt. Skattepengar som säkert går till sådana som plankar på tunnelbanan, vilket hon säkert hade gjort.
Jag gillar inte folk som tigger, jag tycker det är orättvist. Jag skulle verkligen behöva en Gucci-väska, men inte vill någon sponsra med det?

Detta håller ihop lite med del två, folk som spelar musik på tunnelbanan.
Det kom på två nissar, en med ett dragspel och en med sånadär små bjällror som bara låter som skit.

JAG VILL INTE HÖRA ERAN JÄVLA MUSIK. Vill jag höra kass musik kan jag dra på någon gammal skitlåt på min Spotify. (Dom plankar säkert också.)

När vi ändå är inne på kollektivtrafik kan vi gå in på föräldrar som låter sina barn löpa amok på tåg och bussar.
Sätt dom i en vagn, sätt på dom ett koppel, ingen bryr sig. Bara dom sitter still och är tysta.

Nej istället ska vi som är väluppfostrade nog att sitta stilla och vara tysta stå ut med gnäll och spring.
Sist jag kollade va inte tunnelbanan apburen på Skansen. Man sitter fint och sköpter sina egna saker när man är ute bland folk.

Sen hatar jag SL i allmänhet, tåg är sena, bussar kommer inte. En allmän varning, det kommer börja ramla löv nu, snart kommer även snön så samla trupperna och va redo, jag garanterar att det kommer snöa.. I år IGEN.


Sammanfattning: Jag hatar, tiggare, "gatu"musikanter, folk som plankar, småbarn (apor) och SL i allmänhet.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahahahahaha, fucking love it! Detta måste du fan fortsätta med, annars får du stryk

2011-10-11 @ 23:03:16
URL: http://nathaliethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback