Återupptar dagens hat.
2011-12-22 - 14:13:36

Jag tänkte hata lite mot elektronik idag, känner mig på rätt bra humör så lär inte bli någon big deal.

Jag bor i min egna lilla etta på dryga trettio kvadrat, hur mycket elektronik tror ni får plats?
Jag kan tala om för er att det är mer än ni tror, och det enda jag har som fungerar felfritt är min mixer. Och hur ofta tror ni jag använder en mixer?

Inte fan använder jag den till att göra drinkar med, eftersom jag har fått njursten är det liksom inte läge att fucka ur med drinkkväll. Jag kommer förövrigt beskriva mitt hat till njursten senare eller imorgon, det vill ni inte missa.

Tillbaka till poängen, jag har en TV, en dator, en hårfön, en plattång, en micro och en toastmaskin. (Då är lampor, ugn och kyl osv borträknat såklart, bortsett från fryshelvetet för den funkar inte att stänga dörren på märkte jag i förrgår, vilken JÄVLA tur att jag precis storhandlat och all mat för 1500 är förstörd. Tack så mycket.)

Nu kom jag bort mig, anyway. TVn är sprillans ny kan man säga, ägt den lite drygt en månad. Tror ni den fungerar? Nej. Den har endast fungerat med HDMI-kabel till datorn. Inga kanaler får jag in. Trots försök med femtioelva olika kopplingar och sladdar funkar det inte. Men det har varit okej, tills igår. När min dator väljer att ge upp. Den är startad i fem sekunder, dör, startar upp igen av sig själv och sen fortsätter den så.

Jag fick ta min lilla röv och pillra mig till FUCKING BÅLSTA (världens ände) och hämta min kära mors dator. Tror ni då att den datorn funkar att koppla in till TVn? Nej men det är klart som i helvete att den inte gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback